ترانه ای برای ققنوس

ققنوس در آتش میسوزد و دیگر بار از خاکستر خود زاده میشود!

ترانه ای برای ققنوس

ققنوس در آتش میسوزد و دیگر بار از خاکستر خود زاده میشود!

ترانه ای برای ققنوس

این قلب شکسته سور دلکش دارد
عمریست که خاطری مشوش دارد
من وارث درد دیگران آری
"ققنوس"همیشه سر بر آتش دارد....

من آمدم تا بماند یادگار

يكشنبه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۹، ۰۹:۵۷ ب.ظ

آمدنم را قاصدک ها بشارت دهند....

بعد مدت ها با یک وبلاگ متفاوت آمدم تا بمانم و اگر نباشم بماند به یادگار....

من از اون مهمون های ناخوانده ام که در پی تولدی دوباره،دست دوستی میدهم برای رشد و کمال(از اتاق فرمان اشاره میشه کرونااااا ویروس!!دست دادن ممنوع هست،اما من کوتاه بیا نیستم دستکش ها تو دستت کن میخوان دست دوستی بدم😅)

آتشی باشیم

برای ققنوس روحمان

این خاکستر را

ققنوسی دیگر در راه است....

"شیما جابیک"

*****

و 

به نام خالق عشق

با آرزوی سلامتی ، موفقیت ، آرامش و لبخند برای همه دوستان عزیز؛من ترانه (اسم منتخب تعدادی از دوستانم) از ساعاتی پیش نگاشتن در وبلاگ جدید ام شروع کردم و خوشحال میشم با نگاه های گرم مشوق اینجانب باشید....

۹۹/۰۳/۱۱
ترانه ای خاموش